fdsf

fsdf

fdsf

fsdf

dsfsdf

بایگانی
  • ۰
  • ۰
              این مقاله در سایت ساینس دایرکت قابل دسترس است و 14 صفحه دارد. چکیده: شرکت‌هایی که به دنبال گسترش در خارج از کشور هستند با وظیفه پیچیده غربال‌کردن و ارزیابی بازارهای خارجی روبه‌رو هستند. مدیران چگونه می‌توانند فرصت بازارهای خارجی را تعریف کنند، مشخص کنند و بیان کنند؟ چه چیزی یک بازار خوب را محیط یک صنعت جذاب می‌سازد؟ بازارهای ملی با بازارهای خارجی تفاوت قابل ملاحظه‌ای از قبیل جذابیت بازار ناشی از محیط اقتصادی و تجاری ...
  • ۹۹/۰۲/۰۶
  • ali farhadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی